niedziela, 19 kwietnia 2015

Włóczka Artistic Yarn 8/1 Rainbow

Nie mogłam się doczekać, aby pokazać Wam mój najnowszy nabytek w robocie - estonkę tęczową!!!   Jest piękna!!!   Bardzo podobają mi się przejścia kolorów.   Tak wygląda jeszcze na drutach:


Od początku wiedziałam - to będzie chusta.  
Zrobić, tyle że jak?
Bo jak już kolor, a właściwie kolory są różnorodne, to wzór chciałam taki "spokojny".   Znalazłam na Ravelry chustę Easy as Pie by Marisa Hernandez,   Wzór z estonki wychodzi pięknie.  Nie wiem jeszcze jak to wykończę... czy skorzystam ze wzoru? czy wymyślę coś innego?




Chcę się z Wami podzielić moim sposobem używania kolorowych markerów.
Otóż używam zielonego w miejscu dodawania pierwszego i środkowego oczka, natomiast pomarańczowego w miejscu ostatniego dodawania.   Dzięki temu jak spojrzę na druty, to od razu wiem czy mam teraz przerabiać prawą czy lewą stronę robótki.



Oto co na temat tej włóczki pisze producent:
Włóczka produkcji estońskiej będąca 100% wełną, ręcznie przędziona oraz farbowana. Każdy motek posiada inną wagę, średnio można przyjąć, że motek 100 g = ~800 metrów.  Włóczka może być przeznaczona do wyrobu kolorowych szali oraz chust. Wełna ta może "podgryzać" osoby o wrażliwej skórze.
Zalecane pranie ręczne w temperaturze 30 stopni C.
Kolory: żółty, pomarańczowy, czerwony, niebieski, zielony, fioletowy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz